Produsele comandate online si existente pe stoc se expediaza in 2 zile prin firme de curierat. In momentul predarii coletului la firma de curierat veti mai primi un ultim mesaj cu codul de identificare a coletului (nr AWB) prin care puteti urmari localizarea coletului. Pe colet va fi trecut si numarul dumneavoastra de telefon pentru a usura contactarea dumneavoastra. de catre curier.
In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, curierul va pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care va incerca sa va contacteze din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata si returnata.
Daca clientul constata deteriorari ale ambalajelor trebuie sa semnaleze imediat pe foaia de transport a curierului!!
Contravaloarea produselor comandate se achita la primire – ramburs in numerar!
Firma de curierat va emite o chitanta fiscala pentru suma incasata ramburs !
Curierul va incasa contravaloarea bunurilor comandate si va elibera Chitanta fiscala pentru suma preluata!!
Daca dupa desfacerea coletului, clientul observa lipsa facturii fiscale, a Certificatului de garantie ori abateri cantitative, produse defecte, este obligat sa semnaleze acest lucru in maxim 48 de ore firmei vanzatoare pentru remediere.